SportStrava.cz

Kvalitní doplňky sportovní výživy

Bojové sporty

Badminton

Nezadáno

Sportovní výživa

Crossminton

Míčové sporty

Stopky a krokoměry

Vybavení bojové sporty

Knihy, tréninkové programy

Filtrovací konvice

Ostatní

Vzorky a jednorázovky

Přípravky podle použití - balíčky

Bezlepkové produkty

AKČNÍ NABÍDKA

Gainery - Sacharidy

Posilovací stroje

Fitness

Kolečkové brusle

Koloběžky

Skateboardy

Kempování

GymBeam Tofu 200 g



Cena: 29 Kč


Popis

Tofu je rostlinná alternativa masa a sýru s vysokým obsahem bílkovin, kterou využijete ve studené i teplé kuchyni

Tofu je rostlinná alternativa sýru či masa, která se pyšní svým vysokým obsahem bílkovin. Díky tomu přispívá k růstu a udržení svalové hmoty, stejně jako k udržení zdravých kostí. Proto je populární mezi sportovci, vyznavači zdravého životního stylu i lidmi, kteří chtějí zhubnout a rádi by si udrželi co největší podíl svalové hmoty.

Tofu se vyrábí z propláchnutých sójových bobů, které se nechají nabobtnat. Následně se rozmixují na jemnou kaši, která se vaří, pasíruje a dále zpracovává, dokud nevznikne hotový produkt. Je chuťově neutrální, a tak skvěle zapadne do jakéhokoliv pokrmu. Proto je oblíbené i mezi lidmi, pro které jsou jiné alternativy masa a sýru chuťově příliš výrazné. Pokud jste zastánci jednoduchého složení, jistě vás potěší, že tofu neobsahuje žádné zbytečné přídatné látky.

Jedná se o variantu bez příchuti, kterou můžete dochutit podle svých preferencí. V kuchyni tak pro něj jistě najdete mnoho způsobů využití. Nepotřebuje tepelnou úpravu, a tak z něj můžete připravit lahodné rostlinné pomazánky, saláty nebo ho přidat místo sýru a šunky na pečivo. Dá se však také péct, smažit, grilovat či restovat a podávat s libovolnou přílohou. Zdatní kuchaři z něj však dovedou vykouzlit i veganské burgery, různé omáčky a zeleninové směsi, které budou díky tofu navíc bohaté na bílkoviny. Na své si ovšem přijdou i milovníci sladkého. Můžete ho totiž rozmixovat se zmraženým ovocem, a vytvořit tak lahodnou veganskou zmrzlinu. Stejně tak se dá nastrouhat a přidat do těsta, čímž zvýšíte obsah bílkovin. Fantazii se meze nekladou, a tak jistě přijdete na mnoho dalších způsobů, jak tuto rostlinou pochoutku využít.

Tofu však rozhodně není určeno jen vegetariánům a veganům. Do svých pokrmů ho zařazují také lidé, kteří se živočišným produktům nevyhýbají. Rostlinné alternativy jsou totiž skvělým zpestřením každého jídelníčku.

Tofu a jeho výhody

  • neochucená rostlinná alternativa masa a sýrů
  • má vysoký podíl bílkovin
  • neobsahuje cukr
  • přispívá k růstu a udržení svalové hmoty
  • využijete ho ve studené i teplé kuchyni
  • připravíte z něj sladké i slané pokrmy

Složení

Voda, sójové boby 28 %, srážedlo (chlorid vápenatý)

Tabulka nutričních hodnot

Nutriční hodnoty100 g*RI
Energetická hodnota 653 kJ/ 156,6 kcal 7,8 %
Tuky 9,9 g 14 %
z toho nasycené tuky 0,7 g 3,5 %
Sacharidy 0,8 g 0,3 %
z toho cukry 0 g 0 %
Bílkoviny 16,1 g 32,2 %
Sůl 0,26 g 4,3 %

*Referenční hodnota příjmu průměrné dospělé osoby (8400 kJ/ 2000 kcal).

Upozornění

Uchovávejte v suchém prostředí, mimo sluneční záření při pokojové teplotě. Po otevření uchovávejte v chladničce.

Alergenové upozornění: Alergeny jsou vyznačeny ve složení tučně.

Mohlo by Vás také zajímat